شکایات
نحوه ثبت شکایت از محصولات اسکاج رادین
اگه محصولی مثل تیغ سنتی لرد، اسکاج، ژیلت، لیوان، یا کیسه زباله که از اسکاج رادین (skajradin.ir) خریداری کردی مشکل داره، میتونی شکایتت رو به راحتی ثبت کنی. برای این کار، کافیست از طریق فرم زیر یا تماس با پشتیبانی (شماره: 09351465208) موضوع رو مطرح کنی. لطفاً کد سفارش و توضیح مشکل رو بفرست تا سریع بررسی شه.
فرآیند رسیدگی به شکایات
تیم پشتیبانی ماژور مارکت در کمتر از ۲۴ ساعت شکایتت رو بررسی میکنه. اگه مشکل از کیفیت محصول باشه (مثلاً بسته بندی نامناسب یا نبود کیفیت )، تعویض یا بازپرداخت انجام میدیم. شفافیت و رضایت مشتری اولویت ماست، پس جزئیات رو با مدارک (مثل عکس) همراه کن.
تماس با ما برای پشتیبانی و حل مشکلات
برای سوالات بیشتر، میتونی از طریق ایمیل (support@skajradin.ir) یا چت آنلاین سایت با ما در ارتباط باشی. هدف ما رفع سریع شکایات و ارائه بهترین خدمات فروش عمده در ایرانه.
شما هم میتوانید نظر بدهید.